Shop Mobile More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
June 27, 2006
Image Size
525 KB
Resolution
990×677
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
726
Favourites
0
Comments
28
Downloads
16
×
Iceman by latebraking Iceman by latebraking
Go Iceman, go Iceman!!!!!!!!!!!!!!!
my 1st drawing deviation.. :aww:

GO ICEMAANNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Add a Comment:
 
:iconali89:
Ali89 Featured By Owner Aug 7, 2007
Great drawing!!!! I love Kimi!!!!!!
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Aug 14, 2007
Hey.. Thanx a lot!!!!
Yay.. happy to meet another kimi's fan... :D
Reply
:iconali89:
Ali89 Featured By Owner Aug 7, 2007
Great drawing. I love Kimi!!!!!!
Reply
:iconsoaringkite:
Soaringkite Featured By Owner Feb 26, 2007
nice drawing! Kimi is the Iceman8-)
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Feb 28, 2007
:D haha.. thanx a lot.. but now I think he's a fireman.. :D
Reply
:iconralukaa:
ralukaa Featured By Owner Sep 8, 2006
sweeeeet:headbang:..so what do u say? mcclaren..ferrari?which one?
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Oct 18, 2006
thaaankkzz.... :D
umm i prefer mclaren but theres nuttin i can doo...
:D
Reply
:iconlillylazer666:
LillyLazer666 Featured By Owner Jul 3, 2006
Kimi...kawaii...:+fav:
Great work, love the logo. You got the writing perfect!
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Jul 3, 2006
thankss!!!! :hug:
eh.. what is kawaii? :blushes:, sorry..im so stupid.. hehehe..:blushes:
Reply
:iconlillylazer666:
LillyLazer666 Featured By Owner Jul 4, 2006
lol. Sorry. It's Japanese meaning "very cute". Which is what Kimi is...
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Jul 4, 2006
ohhh... thanx.. :aww:
yeah kawaiiiiiiii.... he is soooooo cuuuteeeee... :aww:
Reply
:iconlillylazer666:
LillyLazer666 Featured By Owner Jul 5, 2006
He is. Kimi...:heart:______________________:heart:

:faint:
Reply
:iconromocop:
RoMoCOP Featured By Owner Jul 1, 2006
ahh raikkonen needs a world championship under his belt......

going to renault next season, probably......wo0o0oo00o
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Jul 2, 2006
yupyupyup... :D

yeah.. next year... kimi in renault, alonso in mclaren.. haha.. sounds weird..
kimi needs more luck..
Reply
:iconsnpri3:
Snpri3 Featured By Owner Jun 28, 2006   Photographer
cool drawing better than what i can do :p
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Jul 3, 2006
thankies.. :aww:.. but I believe that u can do it (drawing) better than me.. ;)
Reply
:iconhkx:
HKX Featured By Owner Jun 27, 2006   Interface Designer
hm... not bad.. But I dun't like kimi... lol :D
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Jun 28, 2006
cowok tu pada ga suka kimi yea? -_-'
Reply
:iconhkx:
HKX Featured By Owner Jun 28, 2006   Interface Designer
haha... masa seh? :)
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Jun 28, 2006
cowok tu byk si yg ngakuin kimi emang hebat tp herannya pada gengsi ngakuinny.. hehe..
Reply
:icondancewiththesky:
dancewiththesky Featured By Owner Jun 27, 2006
ICEMAN is an an icecream brand here in Egypt :D
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Jun 27, 2006
oh noooooooo...... :cries:

oh well, really??!! O_o

ROFL..
Reply
:icondancewiththesky:
dancewiththesky Featured By Owner Jun 27, 2006
:rofl:
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Jun 27, 2006
:rofl:
thay should use Kimi for their advertisement...
Reply
:icondancewiththesky:
dancewiththesky Featured By Owner Jun 27, 2006
they use a funny cartoon bear hehehe
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Jun 27, 2006
i wanna see it.. hehe.. :giggle:
d u have any link about that "iceman icecream?
Reply
:icondancewiththesky:
dancewiththesky Featured By Owner Jun 27, 2006
errr i tried to search for one but unfortunately I couldn't :(
Reply
:iconlatebraking:
latebraking Featured By Owner Jun 27, 2006
hehehe... its okay ;)
Reply
Add a Comment: